Myskväll!


Igår var Sara här och hälsade på sjuklingen ;)
Vi åt middag , snackade massa skit och avslutade kvällen med att titta på lite film..
Först slog vi på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter, en kärleksdrama tror jag det var och vi hade bara på filmen i bakgrunden medans vi satt och pratade.. Efter det slog vi på en skräckfilm poppade popcorn och tog filmtittandet på lite mer allvar!

 
 Här sitter jag, osminkad och gömmer mej bakom filmfodralet :O

Januari känns som en månad med många myskvällar, har inte alls samma lust att festa just nu..
Så fram tills månadsskiftet så kommer jag nog inte festa alls.. Fast om de brukar ju bli så mycket roligare om man inte är ut varje helg.. Sen är man ju inte heller allt för festsugen när man sitter hemma och är sjuk..

Men det känns som att förkylningen börjar släppa lite nu och jag ska försöka våga mej ut och handla lite idag, eller jag måste rättare sagt :p


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback