Nämen oj! Hej!


Har suttit här med datorn i knät flera gånger nu i helgen och det har hela tiden känts som att jag glömt något.. Har kollat räkningar, mail och massa sånt.. Men nu idag kom jag på det!
JAG HAR JU HELT GLÖMT ATT BLOGGA! Har inte haft en tanke på det...
Konstigt hur det kan bli ibland!

Helgen har varit väldigt lugn..
I fredags var Sara hit och vi åt amarican pancakes, med frysta bär och grädde.. De var riktigt gott men kanske inte en bra middag, vi kom fram till att nästa gång ska man ha något till eller äta det som en efterrätt..

Lördagen började med en skön sov morgon! Mitt på dagen så följde jag med Sara och Leia på en promenad.. Vi invigde isen :S och avslutade promenaden med att hälsa på Malin som låg hemma och var sjuk..

Igår var jag bjuden på brunch(egentligen lunch, men jag vaknade så sent) hemma hos Johanna och HenDrik (;p) Det blev american pancakes igen och denna gång var det ett annat recept och de var till och med ännu godare än mina och Saras! Då hade vi inte bara bär och grädde utan även bananer och mepel syrup.. Kom fram till att rätten passar det även mycket bättre till brunch än till fredags middag.. Efter maten satte vi oss i soffan och bara pratade, i flera timmar :p

Det är skönt att någon gång ibland har en lugn helg och träffa tjejerna och bara umgås utan massa stress över vad man ska göra sen...



 
                                              (gammal bild, bättre än inget)

Nu är det måndag igen och jag har jobbat hela dagen som vanligt..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback