Ny vecka!


Nu har min vecka börjat! Har haft måndag hela dagen, men de är kanske inte så konstigt eftersom jag var hemma från jobbet igår åxå..
Men idag är det full fart och jag har även varit iväg på gymmet, känns riktigt bra! Vill komma igång ordentligt nu igen och inte vara sjuk längre, men man ska kanske inte gå ut för hårt heller..

  

Har även vågat mej upp på vågen igen, efter en vecka i soffan :p
Tro det eller ej(de gjorde inte jag), jag har gått ner 0,5kg! Eller ja, om man ska tro på vad vågen visade just då.. Brukar ju sällan väga lika mycker två dagar i rad de kan vara 1kg upp eller ner..
Men jag väljer att tro(hoppas!) på att de stämde denna gång..
Får se om de gör skillnad att jag börjar träna åxå, borde ju göra de tycker jag.. Eller så bestämmer sej kroppen för att då samla på sej vätska och istället gå upp lite i vikt :p
Men de brukar ju släppa...

Nu ska jag snart försöka gå å lägga mej, det är dags att vända tillbaka dygnet nu!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Helena

Eller så samlar den på sig muskler och muskler väger mer än fett!

2010-01-14 @ 11:31:58
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback