Onsdag



Grrrrr! Allt går dåligt för mej ikväll!!
Samtidigt som jag inte alls har energi till att göra något och de är ju alltid så att när man minst orkar så krånglar allt!

Men mitt största irritationsmoment just nu är min mobil(förutom bloggen)!
Den är ju inte äns ett år gammal och ändå så funkar den långt ifrån som den ska..
Men samtidigt som att jag skulle kunna lämna in den så känns det som att det inte är någon idé.. De syns väl på utsidan att den har råkat för både det ena och de andra! Skulle de inte skylla på de så kommer de säkert påstå att de är fukt och vad ska man säga, jag har ju aldrig haft den ute när det regnat eller snöat och jag vet ju att jag inte har haft den i vatten..
Sen vet jag inte riktigt vart kvittot är.. Men jag borde kanske fixa det...
Aja, nog om det... De jag ville komma till var att det inte blir någon bild på min "nya" frisyr, eftersom jag inte kan få över bilderna..

Jaha, förutom det så är allt som vanligt.. Jag har jobbat, tränat och inte hunnit med så mycket mer än att komma hem... Nu ska jag bara ta det lugnt och vila fram tills det är dags att sova..

Glömde även nämna att jag har gått ner 0,5kg till! De är ju alltid bra :D

Jaha, ett intressant inlägg om min mobil, kan någon säga bloggtorka? Men det är ju bättre än ingenting.. Någon dag ska jag sätta mej och blogga innan jag är såhär trött! Så kanske jag orkar skriva ner allt jag vill och har i huvudet, men som jag just nu inte orkar..



Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, har varit i Sliema idag. Gick in pa Zara och du skulle alska det!!! Tankte pa dig nar jag var dar, rea pa allt och massor av snygga klader! Allt ar bara bra, ikvall ska vi traffa Franco. Hoppas allt ar bra med dig! Puss

2010-01-21 @ 13:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback