Söndag..


Nu sitter jag i mamma och pappas sovrum, de har en jätte skön lyxsäng som är höj och sänkbar både upptill och nere vid fotändan! Sen har de en platt tv på väggen med alla tänkbara kanaler! Så här sitter jag med datorn i knät, E! på tv:n och bara myser! Den perfekta söndags sysselsättningen!
Om nu inte detta var nog så har jag ju även ett fat med oststutar gjort av mammas egna otroligt goda tunnbröd och en stor kopp kaffe :D



Här kommer även en bild på min nya frisyr:


Oj, det ser ut som att jag har jätte torra läppar.. men det är bara mjölet från brödet..

Ja, jag vet.. Många kanske inte tycker det är så stor skillnad, men jag har faktiskt inte haft lugg sen i våras!
Sen är inte håret heller så rött, det hänger en tunn brun/röd gardin i fönstret som gör att allt ser lite rödare ut..

Nu ska jag fortsätta mysa!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Paulin

Håret blev jättebra, du passar skitbra i lugg ju :) Och vilket lyxigt sovrum de lät att ha..:O

2010-01-24 @ 22:16:23
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback