Torsdag..


Jaha, jag har nu gått ner 1kg och vad gör jag då??

Jo, jag struntar i att gå å träna, sitter istället i soffan och trycker i mej massor av smördränkta popcorn... SUCK! Varför gör jag alltid så? Varför börjar jag slappna av och slutar bry mej så fort jag får liiite resultat?!
I morgon åker jag hem till H och då ska jag försöka röra på mej lite, promenader och kanske (om mamma får som hon vill) en sväng i skidspåret..

Nu vill jag ha sol, känner att hela min kropp skriker efter D-vitamin! Är less på att tillbringa större delen av dagen i ett fönsterlöstrum! Vill ha den där häliga senvintersolen, då man kan gå ut och sätta sej på ett sittunderlag i snön, utan att frysa! Dricka varm choklad och bara njuta!



Vid våran stuga, underbart!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh, vad härligt!! Längtar oxå efter vårvintern!! När snön ligger kvar, men solen ändå värmer!!

Fast först måste man väl åka lite skoter!!

2010-01-22 @ 13:12:44
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback