Torsdag..


Det är så otroligt vackert ute idag!!
Frosten som täcker allt,  det är som en sagovärld.. vet inget bättre sätt att förklara det på..

Det var samma sak den här tiden förra åter och då passade jag på att fota lite på morgonen när jag gick till jobbet:

 Jag kan inte sluta tjata om det och även fast det är kallt så är det underbart att bara gå omkring ute, man får bara klä på sej lite mer...


Idag fick jag både bra och "dåliga" nyheter!
De bra nyheterna kan jag inte riktigt prata om än utan kommer nämna mer om det senare... 
De är inger speciellt egentligen, men de gör mitt liv lite... tryggare...

Den "dåliga" nyheten är egentligen bara dålig för mej och bra för "dem"... 
My partner in crime på jobbet är gravid och nu har hon blivit sjukskriven, antagligen ända fram tills gullungen bestämt sej för att komma..
Det kommer bli mycket tråkigare på jobbet utan henne! Men jag får se till att hälsa på henne oftare,  så kommer jag nog klara mej...
Hon kanske slipper undan jobbet, men hon slipper inte undan mej ;D


Kram på er

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Vad gör du ikväll?? Vi ska in till stan, tänkte hänga hos dig en stund om det går bra?!?!

2010-01-18 @ 10:15:34
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Helena

Går det inte att kommentera din blogg??

2010-01-18 @ 10:45:55
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo, nu...

2010-01-18 @ 10:46:22
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback