Igår var min dag!


Igår fyllde jag 25 år!

Hade en jätte mysig middag hemma hos mej med tjejerna..
Jag bjöd på middag, lite dricka och massa efterätt.. Men massa choklad!
Men imorse så hoppade jag på bussen och åkte hem till H.. Så nu väntar snart nästa födelsedagsmiddag och massa mer tårta! Tyvärr så har jag glömt min kamera i stan så det blir varken bilder från igår eller ikväll..

Som ni märker så blir det ju inte mycket bloggande nu och mindre kommer det att bli! För jag har mycket jag ska hinna göra på några få dagar.. För på tisdag morgon åker vi till Portugal!
Det ska bli så underbart och roligt, bara denna förkylning som börjar komma inte blir värre nu!

Men nu ropar mamma och jag ska springa iväg och hjälpa henne..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback