Lite mer nytt inför GC!


Idag har jag varit uppe hos Sara och hälsat på henne på jobbet.. De är inte många gånger som jag åker dit utan att köpa något..
Idag blev det tre par nya skor! Behöver ju sommarskor extra tidigt i år! :D

Det blev ett par gladiatorskor:

                                                Jätte sköna

Ett par ballerina med en rem över vristen:

                                                 Med snygga nitar

Men sen blev det även ett par vår/sommarskor:

                                                  Riktigt sköna


Nu behöver jag bara lite småsaker som solskydd och så, sen har jag nog allt jag behöver för en vecka i solen!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback