Oj oj!

                     
Igår slog det mej, jag åker utomlands några dagar och jag har ju nästan inte gjort något av de som måste göras!
Så nu går min hjärna lite på högvarv och jag försöka tänka på vad som jag måste göra så jag inte missar något!

De som ska göras:

* Prova sommarkläderna och se ifall de fortfarande passar
* Hitta alla kläder som jag inte riktigt vet var de är..
* Tvätta det som är skitigt
* Fixa alla småsakerna som är nödvändiga..
* P A C K A ! !
* Tömma kameran så att de får plats massa nya bilder
* Leta reda på mitt pass.........
* Växla lite pengar
* Städa lite så att jag inte kommer hem till ett bombnedslag (ser ut lite som det nu)



  Nu är jag klar för dagen (Oj! Va röd jag ser ut, konstigt..)

Nu ska jag bara klä på mej lite mer och sen gå ner på stan och köpa lite av de som jag behöver..
Jag har två dagar och en kväll på mej, så jag hoppas att jag hinner!

Idag ska vi fira Sara som fyllde 25 igår! De ska bli riktigt roligt med en tjejkväll, de var länge sen nu!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, mig har det itne riktigt slagit än, men jag tror det mesta som ska fixas är fixat... Bara "flygplansöronproppar" som ska fixas till V och kanske oss... Och tvätten är tvättad. Men sen är det ju packningen, och jag är ju borta måndagkväll och vill absolut yoga på tisdagkväll, så det är liksom bara imorgon kvar!! Men nå pengar har vi inte, men man får väl ta ut i en bankomat där när vi landat.

2010-03-13 @ 23:18:33
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback