Om 8 dagar..


Då är jag i värmen, då har jag checkat in på hotellet och då har jag hela min semester framför mej :D

Men innan det så ska jag hinna med en hel del! Men de mästa är ju bara roliga saker, så tiden går nog fort..
Förutom jobba i 5 dagar, så är det: sushi, promanader, förberedelser inför resan, fest, film, buda blommor, en hel del shopping, vin, bio(?), myskvällar, packning , middagar, göra "tjejgrejer", presenter, planera massor inför tiden efter semestern och jag ska även försöka slappna av lite ;p..

Fast jag kan inte låta bli att drömma mej bort lite...



En gammal (mobil)bild från Grekland (hade däremot inte hunnit blivit så brun där)..


Kram på er



Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter riktigt skönt att få åka bort dit solen är ett slag när vi har fått denna period här i sverige.

kanske du kan ta med mig i dina tankar, för här händer det inte mkt, eller det gör det väl oxå. Men jag hade gärna hälsat på solen och värmen en stund oxå. Typiskt att man ska vara så tjock bara. Kramar

2010-03-12 @ 15:01:49
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Tommy

Fy fan vad jag är avis! ha det så skönt!

2010-03-12 @ 20:09:15
URL: http://www.vikbofoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback