Hemma!


Nu är jag hemma i H och här händer det mycket :p
Så tyvärr blir ju mitt bloggande lidande!
Här hemma skiner solen och det är så underbart varmt!

Igår var jag hos Veronica och Andreas, myste massor med Natalie och Tilde! Dom är så söta så!
Hur har dom även hunnit långt med! Mycket längre än sist jag var upp till dem.. Men de är ju åxå några månader sen!
Efter det åkte jag upp till min bror och hans tjej, där lekte vi spring skytte och tanken var att vi skulle spela lite kolter men vi kände inte för det så istället kollade vi lite på film..

Idag har jag redan hunnit med både långpromenad och kams  :D

voffen
Hon var så snäll att hon fick följa med på promenaden...

Nu ska vi städa ur en lägenhet och sen ska jag nog åka upp till Hoo igen..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback