Jag brukar inte ta upp sånt här men..


Nu kan jag bara inte låta bli.. Eller "kan" kan jag vel, men jag vill inte :p

Jag är en sån person som går in och läser många "kändisbloggar", även skvaller bloggar kollar jag på ibland.. Alla dessa bloggar är underhållande på sitt vis och man får ju ofta ta allt med en klackspark... Att inte ta allt på fullaste allvar och se det roliga i deras inlägg (som många ofta irriteras sej på istället)..

Men nu till saken..
Något som skrivs om nu är ju den "stora skillnaden" på "Blondinbellas" näsa, de påstås att hon skulle ha gjort en skönhetsoperation... Nu vet jag ju självklart inte om hon har det eller inte..
Men jag började iaf fundera, jag tycker själv att jag är ganska duktig på att upptäcka sånna skillnader och just detta har inte lagt märke till det.. Det kanske är fult att medge, men jag kollar faktiskt på sånt..
Aja, jag blev iaf tvungen att själv jämföra eftersom jag tycker bilderna som skvallerbloggarna använder inte är de bästa..


Jag tycker inte att det är så stor skillnad...

Inte mer skillnad än det i vanliga fall kan skilja på någons näsa när man blivit två år äldre, speciellt inte när det handlar om någon så ung..
Vad tycker ni, är det stor skillnad?

Kände att jag ville visa er eftersom jag gjort ett så fin collage :p

Kram på er
  
P.S. Bilderna har jag lånat från blondinbella.se (har även klippt lite i dem och så, så att skillnaden/likheten skulle synas bättre) D.S. 


Kommentarer
Postat av: Karita

Jag ser inte heller någon skillnad. Och OM hon nu skulle ha opererat sig så skulle det vara totalt bortkastade pengar eftersom det inte syns =P Hehe!

2010-05-10 @ 12:41:28
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: stina

tror inte heller att hon har opererat sig. struntprat! dom har väl inget annat att blogga om :)

2010-05-11 @ 13:27:53
URL: http://kalaskula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback