Lördag!


Äntligen helg! ... Ingen..
Men jag gillar jag lördagar mer än en röd dag mitt i veckan.. (för på lördagar får man ju äta massa godis ;p)

Igår hämtade jag upp Sara när hon slutade, så hon slapp gå i regent.. Jag är ju så snäll ;)
Så vi åkte och handlade lite godsaker innan vi åkte hem till henne, sen gick vi och hyrde en (DÅLIG) film som vi små kollade på tills det var dags för mej att åka hem..

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, ska iaf gå ner på stan och köpa en flaska vin..
För blir nog fint väder och då smakar det ju bra med ett glas vitt... Skulle de inte bli något, så skadar det ju inte att ha en flaska hemma..

När jag gick från träningen kände jag att värmen var i luften, även fast det är mulet och när jag kom hem så kollade jag på termometen..
Men det känns som att den nog har fått fnatt..

För såååå varmt kan de ju inte vara?!
Jag tryckte även på reset två gånger men det gick bara ner från 28.2 till 27.8!
(bara så ingen tror något annat så vet jag att det inte är så varmt ute, men de var ändå roligt att se och som jag ville dela med mej av)

Men jag hoppas fortfarande på att solen ska kolla fram innan kvällen och att vi slipper regent..
Skulle inte vara hell fel att få sitta på en filt i solen hela kvällen!

Nä nu är det dags för lite mer kaffe och sen ska jag  nog gå på stan..


Kram på er


Kommentarer
Postat av: kickan

Här är det sådär varmt! minst! Har haft ett fantastiskt väder i tre dagar nu med ca 25 c i skuggan! Riktigt medelhavsklimat har vi haft. Har varit väldigt kvavt och åskat dock under två dagar (inte så konstigt dock eftersom det slog om från vårvinter till ryssvärme över en natt bokstavligt talat) men idag har regn och åska hållit sej undan och jag har gått runt i flippflopps och svettats =)

2010-05-16 @ 00:50:32
Postat av: kickan

forts: 15 grader är det ute nu, kl 00:50. kom nyss hem och det var jätteskönt, precis som det ska vara under en sommarnatt. björkar och andra lövträd har knoppat nå jävulskt under dagen och kvällen!

2010-05-16 @ 00:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback