Måndag..


.. igen! Att det går så fort mellan måndagarna..

Solen är borta och regnet är här, men de gör inte lika mycket nu eftersom jag ändå jobbar på dagarna :p
Men till helgen åker jag "hem" och då ser det ut som att solen kommer tillbaka igen!

Idag så gick jag raka vägen från träningen ner till Vickan där hon bjöd på otroooligt goda Crêpes! Trodde inte det va min grej, men dessa var helt annorlunda från de som jag ätit innan.. Så jag gillar Crêpes, eller iaf Vickans :p
Tack så mycket gumman, de var jätte mysigt att få komma hem till dej och bli bjuden på middag!

Sen har jag äntligen planerat lite inför min födelsedag! Eller iaf en av dagarna (har inte alla flera :p)
Det har som vanligt varit mycket velande fram och tillbaka, jag har försökt anpassa allt efter alla andra så att så många som möjligt skulle kunna vara med.. Men i slutända så ska man ju bara göra som man själv vill, eftersom det ändå alltid kommer vara de som inte kan "just då".
Då jag ska fira lite med vänner inne i stan, men det kommer nog kanske bli ännu en fest senare i sommar då andra åxå kan.. Men vi får de hur jag känner sen...

Nu är det bara att planer "den andra födelsedagsfesten", den som jag skulle vilja ha "hemma".. Men jag vet dock inte om den blir samma helg eller om det kanske blir den som kommer senare i sommar.. Fast jag vet inte äns om det är så många hemifrån som är intresserad av att komma på en fest?! Eller om jag bara ska satsa på stort fika.. Skulle ju vara roligt med både och.. Men som sagt så ska ju människor vara intresserad av att komma åxå..


Hahahah! Jag som fjortis, temafester är så roliga! (mobilbild)

OJ, nu blev det ännu ett långt inlägg.. Hoppas ni orkar läsa allt, annars slipper ni ju :b


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback