Måndag


Nu är jag tillbaka i värkligheten igen..
Så idag har jag jobbat hela långa dagen!
Efter jobbet så gick jag hem och kastade i mej lite mat innan jag skulle springa vidare..

För nu ikväll så har jag varit hos Veronica och hennes döttrar på sjukhuset..
Tjejerna bor där sen en månad och en vecka, då tjejerna bestämde sig för att det var dags att komma ut.. Över två månader tidigare än det var dags..


Här ser ni småtjejerna Natalie (till vänster) och Tilde (till höger)




Här håller Tilde in min hand, eller mitt lillfinger..
Hon är den lite större av dom två och hon är ju som ni kan se inte direkt stor!




Det var mysigt att träffa Veronica igen och roligt att äntligen få se tjejerna!
Som vanligt så går tiden så fort när jag och Veronica sitter och pratar och helt plötsligt så var klockan nästan 21!
Så då var det dags för mej att bege mej hemåt i regnet..












Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mej, har varit så trött idag och jag planerar att vara mycket piggare imorgon!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback