Massa att göra!


Ikväll har jag en hel del som jag ska hinna med, för i morgon åker jag raka vägen från jobbet hem till mina föräldrar och sen åker vi vidare :D
Så ikväll ska jag städa lite och sen även packa(!)

Men jag ska försöka uppdatera lite här under tiden...

Än så länge har jag hunnit med:

> Vattna blommorna (har nog inte blivit gjort på säkert 3 veckor!)(klart typ kl19.00)
> Städa badrummet (klart typ kl19.30)
> Diskat (klart typ kl21.00)
Plockat undan i vardagsrummet (klart typ kl21.15)
Plockat undan i köket (klart typ kl21.40)
> Hänga upp/ vika kläder (klart typ kl22.15)
Packa! Eller iaf börja.. (klart i morgon bitti :p)

Sen fick jag även något fint med posten idag!


Ett vackert kort! Detta är sånt som förgyller vardagen, mer sånt!

Så nu fick ni även se en nyare(och mycket finare) bild på sötnosen

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback