Mmmmmmm..



Gott!


Nu sitter vi och äter lite sen efterrätt, det serveras kladdkaka med grädde :)
Sen har vi även dukat upp massa godis, chips och dricka! För så fort Axal har somnat ska vi se på film..


Imorgon ska vi åka hem, förstår inte varför helgerna alltid går så fort! Skulle kunna stanna här och bara mysa i flera dagar till! Men än så länga så är det nog jag som leder i "mest snusnings- och mys stunder" med Axel, sitter med honom så fort jag får chansen..
Har nog inte varit såhär otroligt förtjust i någon bäbis tidigare! Visst har jag en brorson till, men jag var ju själv mycket yngre då och inte alls lika intresserad av att hålla honom eller så..
Kändes ju så tomt i famnen sist de åkte hem och jag tror nog de kommer kännas likadant nu!

Men missuppfatta inte detta nu: JAG VILL INTE HA NÅGOT EGET BARN(!!), iaf inte än på många år!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback