På väg hem!


Nu har vi åkt ifrån Stockholm, eller vi åkte för två-tre timmar sen..
Kommer sakna min bror och hans familj massor! Men förhoppningsvis tar det inte så lång tid tils vi ses igen!


Bjuder på en bild till av Chamtrollet!

Vi  har nyss stannat och ätit lite lunch i Hagsta..
Blev en nachotrallrik, länge sen jag åt det nu

Inte så speciell tyvärr....

När jag kom ut till bilen så gav mamma mej en ring som hon hade hittat på marken under bilen, det hon inte visste var att det var min ring! 
En av mina favoritringar som måste ha ramlat ur min väska. Riktigt hur vet jag inte eftersom den låg tillsammans med lite andra smycket i ett fack inne i min handväska dom var stängd..
Men nu sitter jag här och har lite ont i magen, för jag misstänker att jag även hade en annan ring i samma fack.. En ring som var min farmors och som betyder väldigt mycket för mej.. Men jag är inte riktigt säker på om jag hade den där eller inte, alla de andra smyckena ligger kvar i facket.. Vi åkte tillbaka och kollade vid parkeringen lite snabbt och jag såg den inte.. Men efter att vi åkt en bit inser jag att ringen som jag tappade är lite deformerad vilket borde betyda att bilen som ställt sej intill oss medans vi var inne och åt kanske har kört över den.. Eller iaf skjutit iväg den så dem hamnade vid våran bil och då kanske min farmors ring ligger kvar under den bilen.. Men eftersom jag inte tänkte på det då, så klev jag ju aldrig ur bilen och kollade ordentligt under den andra bilen..
Så nu sitter jag här och hoppas på att farmors ring ligger hemma, i skålen där den hör hemma, på hyllan i mitt badrum!
Men de onda i min mage kommer nog inte försvinna förrän jag ser den ligga där...

Kram på er


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback