Recap av förra söndag


Förra helgen var jag som sagt hemma i H..
Söndagen spenderade jag till större delen av dagen tillsammans Kickan..
Vi åkte runt på en liten upptäcktsfärd.. Eller så var vi bara otroligt uttråkade och försökte hitta på något att göra..
Vi tog en tur upp till älgarna för att se om de ville vara med på bild.. men inte en älg så långt ögat kunde nå! Så då åkte vi och kollade på lite vatten istället.. Jag vet de låter konstigt, men just nu så är vårfloderna på väg ner och därför är det väldigt mycket mer vatten överallt. 

Här till expempel :

Detta är inte en brygga utan en hoppbräda som brukar vara hanske tre meter upp i luften..


Sen ska det även finnas en sandstrand nere vid vattnet :p


Här ser man lite av de otroliga vattenmassorna som dom kommer utav att dom släpper på vattnet!



Men eftersom vi satt i en bil på bron över vattnet så blev inte mina bilder så bra..
Bättre bilder hittar ni hos Helelna

Efter det åkte jag hem till stan för att göra mej färdig för ännu en arbetsvecka..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback