Recap av veckan i smått


Förutom att jobba och träna som vanligt har jag denna vecka varit ute på en liten resa med jobbet..
Vid ett tiden i tisdags så kom taxin och hämtade oss och vi åkte då ner till tåget som gick till Sundsvall för byte mot Söderhamn.


Blev bjuden på gott fika på tåget..

När vi kom fram så tog vi in på hotellet, gjorde oss färdiga och gick up på en krog och åt middag.. För mej blev det jättegod pasta med fläskfilé! Efter den goda maten, vinet och efterrätten så gick de andra en sväng på stan medans jag gick tillbaka till hotellet..


Mittemot mitt hotellrum så fanns denna balkong, den såg så underbar ut att jag kände att jag ville ta en bild på den.. Skulle gärna ha en sån liten söt uteplats utanför mitt sovrum! Men den är kanske lite liten, men man kan ju ha en större på andra sidan längenheten ;)

Vid 11 fick jag ett sms-inbjudan om "grogg" i ett av de andra hotellrummen, hahahaha! Men jag valde att inte gå dit, såg ingen mening med att dricka på en tisdag när det ändå inte finns något att göra... Jag kanske är tråkig, men jag tyckte inte det var värt att vara bakis dagen efter då vi skulle på studiebesök och sen sitta på tåget resen av dagen..

Dagen efter var vi som sagt på ett trevligt studiebesök, där människor jobbar med ungefär de samma som vi. Bara på ett annat sätt och i en helt annan skala.. De var intressant och man började fundera på hur det kanske skulle kunna se ut hos oss om måååååånga år..
Ointressant för er att veta kanske, eftersom de flesta av er inte vet vad jag jobbar med...

Sen var det bara tågresan hem kvar, den kändes dubbelt så lång som resan ner! Men tillslut var vi hemma och även fast det regnade så var det riktigt skönt att vara hemma! :p


Kram på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback