Sego!


Jag är så seeeg!
Förstår inte vad som är fel med mej! Allt går segt, men speciellt tankeverksamheten..
Kan inte koncentrerar mej och jag glömmer hela tiden bort saker!

På jobbet funkar det bra, då kommer jag inte bara ihåg allt jag ska göra utan även ofta allt alla de andra ska göra.. Å  de är vel bra att jag fungerar som jag ska på jobbet, men varför fungerar det inte lika bra privat.. Som att jag bara kan "tänka visst mycket" per dygn och att jag "använder upp det" på jobbet...
Men så ska de ju inte vara och så har det ju heller inte varit förut! Är ju nästan helt död när jag kommer hem från jobbet, idag har jag bara varit på en promenad och efter det så orkar jag typ inte resa mej ur soffan.. JAG SKULLE JU IVÄG OCH TRÄNA!
Sen har jag ju denna j***a huvudvärk åxå, har haft den till och från sen i fredag..
(Bara detta inlägg har jag hållit på med i säkert en halvtimme och ändå är jag långt ifrån klar!)
Men jag förstår om folk i min omgivning blir galen på mej eftersom jag som sagt är så velig och allt går så långsamt för mej!
Nä, nu får det  vara slut på detta! Jag får helt enkelt ta och bättra mej, äta lite mer "iner"(nyttigheter och bra saker) så kanske det löser sej.. Sen ska jag bli mer organiserad!

I morgon är jag ledig :D
Så då ska jag hinna med massor av saker, jag ska ha en riktig skönhetsdag och ta hand om mej själv! Från topp till tå! Sen ska jag även hinna med lite annat, planera ifall lite saker och även planer om det kommer eller inte kommer hända framöver.. Svårt att förklara, men jag har lite saker att tänka på och bestämma.. För jag orkar inte gå å vela eller fundera på det länge, vill bara ha allt klart! Men det är ju bara jag som kan bestämma hur jag vill göra.. Nu låter det som värsta grejen, men det är det inte! De är bara många små saker och jag är bara seg och velig..

Idag blev det ett långt och ganska tråkigt inlägg..
Kommer nog något roligare nästa gång, kanske i morgon...
För i morgon "då jävlar" då börjar mitt nya liv :p *hahahahahaha*(lite små internt skämt)




Tack vare min snälla bror och hans lilla datormojäng så fick jag massa "nya" roliga bilder..
Jag har jag fått över allt som fanns på min mobil över till min dator, så det kanske inte är nya bilder direkt men iaf bilder som ni inte tidgare fått se :D
Så nu framöver kommer det nog dyka uppe en och annan ny eller gammal mobilbild!





















Här är den första ;D


Kram på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback