Snart helg!


Nu är det inte låångt kvar till helgen!
Underbart!

Som jag trodde så orkade jag inte slå på datorn igår när jag kom hem..
Vad jag gjorde igår behåller jag nog för mej själv ett tag till..
Ärligt talat så är det nog inte så jätte spännande eller hemligt, men jag orkar bara inte skriva om det just nu!

Idag har jag nämligen ännu en dag haft väckarklockan ställd på 05.00 och lyckats tagit mej till jobbet innan kl 7, sen även jobbat liiite längre än vanligt och efter det så har jag varit och tränat i över två timmar!
Så nu orkar jag inte med så mycket mer än att sitta i soffan, synd bara att jag har så mycket kvar att göra idag..

För i morgon efter jobbet så åker jag raka vägen hem till H! Ska bli kul att träffa familjen, även Veronica och tjejerna..
Nu så ska jag försöka städa lite, packa och sen även fixa lite annat smått och gott..


Bild som jag tog sist vi var utomlands..

Nu är det inte äns tre veckor kvar tills vi åker till Portugal! Iiiiiiih!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback