Soool..


.. Underbara SOOOOOOL!

Vaknade för tredje gången när pappa ringde vid 11 och då insåg jag att huvudvärken jag hade haft de andra gångerna jag vaknade hade börjat lätta!

Så jag klev upp, drog på mej lite kläder, gjorde min smoothie, fyllde en flaska med vatten, packade ner alltihop tillsammans en bok och en ask vindruvor i väskan.. Sen gick jag ut och la mej på en filt på gräsmattan och bara njöt av solen!

Det är så skönt när man känner att den riktiga sommaren inte är långt borta!


Låg kvar i ca en halvtimme, men sen kom MOLNET!

Ohno!

Se lite häftigt ut tycker jag, när man ser kontrasten mellan huset som är täckt av solsken och sen de stora mörka molnet i bakgrunden..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback