Dagens middag


Tänkte bara visa er vad jag ätit idag, så jag inte tappar den rutinen ;P
Och nu framöver så kommer nog de flesta bilderna här i bloggen vara dessa halvkassa bilder tagna med mobilen..
Men de är ju bättre än ingenting...

         
                          En egen variant av crabonara och lite smakstark sallad till..

Om ni undrar vad jag ätit till middag nu i helgen så är det inte direkt något roligt..
I lördags åt jag rester från fredagen, alltså hamburgare :p
Och igår var jag så mätt efter fikat på stan så de blev ingen middag..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag tycker du kunde skickat ut ett sms med vad du åt i helgen.

Inte konstigt att jag inte kunde sova i natt ;p

Vad ska fröken göra på lördag?

2010-12-01 @ 15:26:47
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback