Funderingar.. funderingar..


Redan fredag, känns som att veckorna flyger förbi! Börjar få dåligt samvete för att jag inte hinner träffa alla som jag har runt omkring mej.. Jag försöker och har börjat bättra mej, men jag ska bli ännu bättre på det!

Jag har nyss kommit hem från ett möte och nu vet jag knappt ut eller in!
Ska på ett annat möte i början av nästa vecka och då får jag nog ännu mer att tänka på..
Känns att jag har en sån period då allt känns... förvirrande... hittar inget bättre ord. Jag har så mycket som snurrar i huvudet på mej och det är inte bara detta utan allt, svårt att förklara och inget jag tänker tråka ut er med..

Men jag hoppas de iaf förklarar lite för de runt omkring mej ifall jag har verkat lite frånvarande och tankspridd nu på slutet..
Fast eftersom jag ändå varit sjuk och tråkig den senaste tiden och inte direkt träffat någon, så är det nog ingen som har märkt det :p

Men de är tur att jag har förstående vänner som man kan räkna med även om man har dåliga perioder!



Kram på er


Kommentarer
Postat av: Karita

Ingen fara stömpan! alla har vi såna perioder då vi har mycket i huve :) Du kommer snart in ordentligt i plugg-andan och då skaru se att det blir bättre med allt det där funderandet på allt möjligt! :)

Kram påre!

2010-11-19 @ 12:59:45
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback