Fredag!


Men nu till roligare saker! De är ju faktiskt fredag!

Ikväll blir det middag med några tjejer från klassen, ska bli riktigt mysigt!

                        Tacos med köttfärs

Om jag ska varar ärlig så blev jag lite förvånad över att jag blev medbjuden,
men de är ju alltid roligt att faktiskt få vara med och känna sej välkommen :D

Fram tills dess ska jag försöka vara lite produktiv och jobba undan lite saker..


Imorgon blir det kaaaaanske bio med en viss kille ;)

                  

Sen efter de lite kvällsmys och en lugn kväll med vänner!
Ser fram emot att träffa några av dem, de var ju som sagt ett tag sen...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara några av oss?

det var det värstaste!!!!! ;p

2010-11-19 @ 15:10:31
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det är klart vi vill ha med dig! :)

Ja, usch.. Men det blir terapi ikväll, det finns mycket goooodis! (Man får glädjas åt det lilla)

2010-11-19 @ 15:43:54
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback