Fredag!


Nu är det fredag och denna morgon har inte börjat som jag hade tänkt mej! Jag har ingen annan att skylla på än mej själv.. Jag vet att jag tjatat om det mycket de senaste dagarna, men motivationen och disciplinen saknas! Jag vet inte varför jag inte bara gör det.. timmarna bara försvinner utan att jag äns hinner märka det..
Vet inte alls hur jag ska klara av tentan! Men om jag inte gör det så är det ju som sagt enbart mitt eget fel och jag kommer i så fall få ta allt jobb senare...

Min lunch idag:

           
                                             Sallad/allt som fanns i kylskåpet!

Jag vet att det blir mycket matbilder just nu, men som jag trodde så hjälper det mej faktskit att få inspiration till att äta riktigt mat! Inte bara havregrynsgröt eller bulgur och broccoli...

Nu har jag ett litet ärende och sen  S K A  jag komma igång :p

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Just do it honey ;)

Förstår att det är svårt att komma igång med grejerna, men så sa du ju på förra tentan med och det gick ju bra ;) Du fixar det där, det vet ja :) Pöss

2010-11-26 @ 13:23:52
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback