Fredag!


Idag är jag "ledig" hela dagen och hade planerat att jag skulle få mycket gjort..
Eftersom jag inte varit så pigg nu i veckan så finns de mycket jag skulle behöva göra!
Bland annat plugga(!), läsa ikapp allt som jag borde ha läst i veckan.. Men dagen har inte direkt blivit som jag tänkt mej och jag har inte direkt fått något gjort..
Ibland bestämmer kroppen själv hur mycket den vill (och inte vill) göra och de är ju inte så mycket man kan göra..

soffan
Här har jag spenderat större delen av min dag...

Senare idag blir det fredagsmys med Sara, eftersom vi inte har hunnit träffas så mycket på slutet så har vi bestämt att passa på att träffas idag när båda är "lediga" :D

Men nu tror jag att jag ska fixa lite lunch

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback