Glömt!


Började kolla lite bakåt i bloggen och ser att jag inte har skrivit om tentan som vi hade för någon vecka sen!
Jag klarade den iaf.. Fick D på tentan och även i betyg..

Förra kursen fick jag A på tentan, men B i betyg eftersom jag inte hade gjort lika bra ifrån mej på alla inlämningsuppgifterna..

Det säger ju kanske inte alla så mycket, så därför lägger jag även in betygskalan..
Den är A-F och A(högt)-E(lågt) är godkänt, F är inte godkänt och så finns det även Fx då man oftast bara behöver komplettera med lite inlämningsuppgifter för att få ett E...


Nästa tenta är inte förrän om 2,5 veckor..

           

Sådär, nu vet inte om det nu var någon som undrade ;)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback