Harry Potter


Nu ikväll så var jag och Sara på bio och såg nya Harry Potter! Riktigt mysigt!
Filmen var sådär, jag gillar inte när man inte får se hela filmen på en gång.. Sen blir ju filmerna mer och mer... vuxna.. i början var de roliga och magiska medans de nu är spännande, hemska och mer... grå... Jag vet inte hus jag ska förklara det bättre.. Men jag gillade ju verkligen andan i de första filmerna och de känns som att den försvinner mer och mer för varje film..

Till middag idag så blev det:

         
                              Lax, potatis, broccoli, vitlöksyoghurt och nybakt bröd


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Karita

GUD så gott det där såg ut!!

2010-11-24 @ 07:40:55
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback