Helgen


Nu till något lite roligare - helgen som var!

De var en jätte bra helg!
Vickan kom hem över helgen, så jag har hunnit umgås massa med henne! I lördags gick vi en sväg på stan och sen blev det tårtbakning.. När de andra gick och mötte upp Sara för att gå iväg och firade momma som fyllt år, så tog jag med mej Leia hem...
Halvägs hem så märkte jag att jag hade glömt telefonen hemma hos Sara! Men som tur var så agreade söta Karita kommunikationslänk mellan mej(facebook) och Sara(mobil).. Tack ännu en gång!

Senare på kvällen så mötte jag och Leia upp sällskapet och vi gick hem till Sara så att tjejerna kunde fixa sig inför kvällen.. Sen klädde vi på oss massa och började vandra över till Malin för lite glöggmys.. Väl där så blev det mer en spontanfest och vi hade riktigt roligt!

När alla andra åkte på krogen så gick jag och Vickan först på en liten bar som drivs av en vän till henne.. Riktigt mysigt att bara sitta och prata lite! Vi gick även en sväng på krogen och kollade lite på alla fulla männsikor, alltid roligt ;p

           
                                           En jättegod drink som Vickan bjöd mej på :D

Igår så var der julskyltning, fika och ännu mer shopping!
Och nu har jag även lämnat in min kamera som bara börjat krångla mer och mer på sista tiden.. Förhoppningsvis så får jag tillbaka den innan jul :S

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback