Julklapps önskelista 2010


Nu är det 1 månad och typ 10 dagar kvar till julafton, så det är nog dags för årets önskelista...
(och som vanligt, ifall ni inte är intresserade av vad jag önskar mej och bara tycker sånt här är "tråkig bloggning" så kan ni ju bara sluta läsa här)

Dammsugare
ZE340
Elektrolux (så man lätt hittar Dammsugs påsar :p)

Anders Petter, Backaryd
Knivar:

Grönsakskniv 10cm                                              Allkniv 15cm

Grönsaks Santouki 14,4 cm


Och:


Skärpstål 23cm          eller                    en knivslip


Vetevärmare:

En som värmer bra och fin (behöver inte vara den på bilden!) ;)

Laptop-ställ med fläkt:


Ska vara bekvämt att ha i knät och lätt att sälla ifrån sej (typ som den på bilden)



Gjutjärns:

Stekpanna                                                Gryta


Presentkort på...

Behandlingar:


Ansiktsbehandling                                                   Fotvård

Skor:

Till ett par riktiga kängor (eftersom jag inte har provat ut något par som jag vet passar...)

Kläder och "sånt":


Eftersom jag numera är fattig student så har jag inte råd att köpta massa nya kläder och "sånt", även fast jag skulle behöva.. Så därför skulle jag bli glad för presentkort på olika affärer ;)

Sådär, nu har jag iaf listat lite saker som jag önskar mej och som vanligt så uppdaterar jag ifall jag kommer på något mer!


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback