Lördag!


Nu är helgen verkligen här! Underbart..
Eller ja, känns inte som att de är så stor skillnad från de senaste dagarna eftersom jag varit "ledig" större delen av de senaste dagarna.. Och även om det är helg så tar jag inte ledigt från de som behöver göras..
Så ända skillnaden är vel att nu är det faktiskt okej att äta godis :p

min egen mysfredag

De var jätte mysigt med tjejerna från klassen igår och vi åkte inte hem förrän efter midnatt.. Vi åt tacos, kollade på idol och pratade massor.. En bra kväll helt enkelt!

Idag ska jag förutom att plugga försöka hinna ner på stan, iaf köpa lite vin tills ikväll..
Skulle vilja gå och kolla efter lite julklappar.. Men eftersom jag ändå inte har några pengar just nu så blir de ju svårt..
Så är det ju när man är student, men förhoppningsvis kanske de blir lite ändringar efter jul...


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback