Måndag


Detta är bara ett segt inlägg där jag känner att jag behöver skriva av mej lite.. så ni behöver inte läsa, oki :P

Just nu skulle jag verkligen behöva sitta ner i flera timmar och bara läsa ikapp, men jag kan inte koncentrera mej!
Har så mycket som snurrar i huvudet just nu! Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det heller!
Jag måste lära mej att även om det händer mycket så ska jag kunna fokusera och inte vara så lätt distraherad!
För hur ska detta annars gå.. 

Men hur vet jag inte än, göra allt som jag tänker på skulle ta på tok för lång tid och de kommer ju hela tiden komma nya saker..
Skriva en lista kanske, men jag tror nog bara att de kommer att stressa mej mer :p

Eller varför inte bara lägga till lite extra timmar på dygnet så att jag har tid till att göra allt som behöver göras..

                      
                                                        (bild från google.se)

Aja, nu är det iaf alldeles för sent för att göra något mer, ska snart sova och sen kliva upp lite tidigare i morgon!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Helena H

Mitt tips är att skriva lista!!!

Jag blir alltid jättestressad när jag har en massa saker som dyker upp i huvudet som jag måste göra.

Det känns lätt som att det är hur mycket som helst och dessutom stressar jag över att jag ska glömma något...

Men om jag då skriver upp sakerna som jag måste göra på en lista så brukar det nästan alltid göra att jag inser att det inte alls var så hemskt mycket saker + att jag inte behöver vara rädd för att glömma något!



(Det gäller ju inte nu... Nu har jag inte direkt mycket saker att stressa över, men när jag jobbar:) )



Kram

2010-11-16 @ 11:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback