Måndag..


..och jag är lika seg som vanligt! De tog mej halva dagen innan jag kom igång.. Men idag har jag iaf lyckats plugga i 3.5 timme och de är alltså mycket för mej just nu.. på en hel dag har jag "lyckats" plugga i några fjuttiga timmar! Men den tiden känns som närmare 7-8 timmar! Förstår inte varför jag inte kan hitta motivationen!

Aja, nog om de för idag..
Dagen började ju iaf med ett möte och nu har jag, som jag trodde, fått mer saker att tänka på.. Så nu ska jag bara gå igenom all information och sedan bestämma mej hur jag vill göra.. Men om jag känner mej själv så kommer jag att ändra men typ 10000ggr innan jag väl tar något beslut...

           
                                           Bjuder på en bild på dagens middag...

Blev lite inspirerad när jag såg fina matbilder inne på en väns blogg!
Och kom på att om jag visar upp vad jag äter till middag, så kanske jag blir motiverad till att faktiskt laga middag :p

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback