Måndag..


Neeeeeej, jag vill inte! Ge mej fredag mogeon igen! Så jag har tre dagar extra!
Jag förstår inte hur jag ska lära mej allt detta tills på torsdag morgon! De kommer ju aldrig att gååå!

Jag ber om ursäkt i förväg till alla som jag kommer att utesluta nu under några dagar! Men förutom dom "nödvändiga" föreläsningarna på sammanlagt 6 timmar så kommer jag bara sitta hemma eller alternativt på skolan och plugga.. Eftersom jag inte alltid fattar var läraren säger så känns de timmarna inte som världens nödvändigaste.. Jag vet att de inte är obligatortiska, men något viktigt kan han ju säga om inte annat så delar han ju ut massa papper med saker som man ska kunna....

De jobbiga är ju bara att jag inte äns vet vart jag ska börja!


Förutom dessa två, som förövrigt har myyycket mer små färg glada lappar nu (som markerar sånt jag inte fattar) Så har jag en hööööög med papper som jag åxå ska gå igenom! Bland annat lagtexter som jag typ inte fattar ett smack av!

Fan fan fan fan fan! Jaaaaaaaaaaaaaag viiiiilll iiiiiiiiiiiiiiiintee!!!!!

Oki, inte ett så roligt inlägg kanske.. Men jag behövde skriva av mej lite....


Kram på er

Kommentarer
Postat av: klas klätter mus

hahahahahahaha

2010-11-01 @ 18:06:04
Postat av: Karita

jag vet det där med att måste skriva av sig lite ;)

Duuu jag tror fan det där går bra jag! Du verkar ju jätteduktig på att plugga :)

2010-11-02 @ 06:13:48
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback