oki..


De där var ju ett tråkigt och lite emo inlägg (som jag nu tagit bort).. Så jag ska försöka göra ett som är lite bättre ;)
En av mina klasskompisar ska åka till Spanien nu i dagarna för en weekend och jag kan ju inte säga annat än att jag är lite avundsjuk!
Missade ju Malta med tjejerna och just nu skulle jag verkligen behöva lite sol och värme.. Jag vet att Spanien kanske inte är så varmt just nu men de är bara tanken på att få åka bort några dagar!

Men jag vill dela med mej av lite bilder från våra härliga resor! (De blir inte så många nya för jag orkar inte plugga in den externa hårddisken :p)












Guud vad jag längtar till sommaren just nuu!




Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback