Onsdag


Hej hej..

Har tagit ett liten paus i mitt eviga pluggande och kollat runt lite..
Helt plötsligt hittade jag ett ställe där man kunde få gratis Spotify premium!

De man behövde göra:
är att fylla i något av deras frågeformulär eller kampanjer..
Jag valde att hyra film i gratis månad! Men de fanns även andra, man kunde få en gratis pocketbok eller så kunde man tävla om en resa.. Fanns nog något mer att välja på åxå...
Och sen bjuda in några vänner.. Vet inte om de funkar än men jag hoppas de :)

Vill ni åxå få erbjudandet så gå in här! :)

Att de funkar för då kan jag åxå använda spotify! Eftersom jag har så dåligt internet så kan jag bara lyssna någon timme i bland men om man har premium kan man lyssna offline :D

Men nu ska jag fortsätta plugga!

Kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback