Onsdag!


Dagen innan tentan.. och jag vaknade upp med förkylning! Yeeey!
Ont i huvud å nacke, snorig, frossa och de känns som att huvudet är fyllt av bommull!
Precis vad jag ville ha dagen innan tentan!.... Eller så INTE!

Jag som skulle plugga så mycket idag... 
Fast de viktigaste är att jag inte blir sämre tills i morgon, för de spelar ju ingen roll hur mycket jag kan om jag har feber och inte orkar tänka...
Men jag har en plan...  
I´m gonna pee out this god damn cold! ;p
Eller iaf prova, så nu:
Har jag druckit en liter vatten innan lunch och mer ska de bli.
Är jag inne på min andra kopp kaffe.
Och min andra stooora kopp te står och väntar på mej!

 
Min lunch idag tillsammans med vatten och min kopp med kaffe och min stora kopp te!

Just nu har jag iaf lunchpaus, efter att ha pluggat typ två-tre timmar bara.. Men jag orkar inte mer..
Aja, försöker iaf imorgon, men om det går som jag tror så får jag vel satsa på omtentan....

Nu ska jag bara äta upp och sen fortsätta någon timme till...


Så här ser det ut när jag sitter och pluggar.... hoppas bara något fastnar iaf...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback