Sjuuk!


Jag försökte blogga från telefonen igår men de gick inte så bra...
Ville bara förklara att jag bara har legat och vilat de senaste dagarna..
Efter tentan i torsdags fick jag migrän som sen gick över i feber och de slutade med att jag låg och mådde riktigt dåligt! Pappa kom och hämtade upp mej i fredags så jag har spenderat helgen hemma i H.. Finns de något bättre än att slippa fixa mat och handla när man inte mår bra, hemma finns ju allt rean! :D

Igår åkte jag tillbaka till stan och gick på min första lektion i Ekonomistyrning..
De kändes riktigt bra faktiskt och läraren verkar jätte bra! Än så länge fattar jag allt och de låter kanske inte så ovanligt, men det är det :P

Men bilresan och lektionen tog verkligen all min energi som jag hade! Och när jag sen kom hem så la jag mej i soffan och vilade och sov om vart annat.. ända till de var dags att sova! Så sammanlagt har jag vilat/sovit i 16 timmar! Men nu mår jag iaf liiite bättre!

Men nu ska jag dricka lite te och sen börja göra mej klar för dagens lektion...


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback