Snart Jul


Skrev ju lite om julklappar i förra inlägget och de senaste dagarna har jag faktiskt svårt att inte tänka på något annat... Vet inte vad jag ska köpta till alla! Vissa är ju enklare än andra, men vissa är ju väldigt svåra att hitta till... Och eftersom jag inte direkt har så mycket pengar så måste jag ju lägga så mycket mer tanke bakom alla presenter..

Men förutom de så börjar jag nästan få lite julkänsla och det känns lite konstigt.. De senaste åren så har den känslan kommit väldigt sent eller nästan inte alls.. Just nu har jag faktiskt lust att julstäda och börja pynta, men eftersom det är över en månad kvar så väntar jag nog lite ;)

De jobbiga är att jag inte vet hur julen kommer att se ut i år.. Förra året så var vi uppe hos min bror, då var det delar av våran familj och delar av hans flickväns.. 

Bjuder å lite bilder från förra året: 

                 
                                                            Maten :D

                 
                                                    Deras fina julgran

                 
                                           Min bror och hans flickvän

I år hoppas jag på att vi slår ihop våran jul igen, om inte med hennes familj så med min äldre brors frus familj.. Roligast skulle ju vara om det var en riktigt stor härlig jul.. Fast kanske inte spendera hela dagen med varandra eftersom de lätt kan bli för mycket ;P
Frågan är ju vart vi ska få plats... Men vi får se hur det blir, det är ju inte upp till mej eftersom jag ändå inte har något hus att bjuda hem alla till utan jag kan vel mer hjälpa till med allt om någon bestämmer sej för att bjuda in alla... *hint hint*


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kickan

Jag kan också tänka mig samma jul som ifjol, det var väldigt mysigt..

2010-11-21 @ 16:37:20
URL: http://kickan.blogg.se/kickan
Postat av: Karita

Ja guuu så mysigt det är med jul! Jag vet inte heller hur det kommer bli men det löser väl sig, det gör det ju alltid! =) Pöss

2010-11-22 @ 08:56:21
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 03:09:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback