Torsdag


Igår kväll blev det bondemys(träffas några från klassen och kollar på bonde söker fru) utan bonde.. Kanalerna ville inte fungera så därför kollade vi på film istället, de blev den tecknade filmen Up som jag inte hade hunnit se än. 

        

De var ju mysigt det med! Till de fick vi chips, goda snittar och vindruvor!
Perfekt på en lill-lördag :D

Nu sitter jag och väntar på mina första filmer, kanske kommer som idag eller i morgon.. Hoppas det blir den film jag valde först, för då kommer jag dra ihop tjejerna till en skräckfilmskväll :D (hoppas dom bara inte sett den!) 
Fast tanken var vel att jag skulle ha en filmkväll med alla fyra filmerna, så de spelar ingen roll vilken som kommer...
Räknar inte med något premium eftersom de tydligen inte var någon som var intresserad av att fylla i de där.. Men jag är nöjd ändå, jag får ju mina filmer ;) 
Fast nu börjar jag fundera lite på vad de andra kampanjerna gav, tex hur svårt de var att vinna den där drömresan.... Men men, nu har jag som sagt redan valt...

Nu ska jag ta och fixa lite frukost istället!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Sorry jag har faktiskt inte ens hunnit kika på det där. har haft fullt upp :S

2010-11-19 @ 06:29:47
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback