Vinter!


Sitter i soffan och kollar på tv, men jag kan ju inte undgå att höra traktorerna som plogar vägarna här utanför!
Nu är det vinter! Så härligt..


 
De ända jobbiga är att jag inte har garage eller kupévärmare i bilen, så den är alltid täckt av snö och iskall.. Men de kan jag ju leva med :p

I går morse när jag vaknade så var marken vit och sen fortsatte de att snöa hela dagen! Igår kväll så passade jag och Sara på att ta en promenad i snöfallet, de är ju så mysig! Komma in sen och va lite småfrusen och få krypa ner i soffan och bara prata..

Men nu måste jag bara slänga in liiite gnäll..
Fattar inte vad det är för fel på min kropp de är som att allt slutar funka!
Först var det ont i huvudet och feber, men när de gick över så fick jag ju väldigt ont i magen och mådde illa.. Men nu börjar jag få till magen lite (äter små mängder och lättsmälta saker) och orkar lite mer, så kommer nästa sak..  Bara för att jag vågade mej ut på en promenad igår, så får jag jätte ont i knät.. Inte alls som de brukar och ingenting som jag brukar göra funkar! *suck*
Aja nu har jag gnällt klart!

Nu ska jag snart göra lunch och sen göra mej klar för tre timmar föreläsning..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback