Dagens nyheter :p


Idag har jag varit och slingat mitt hår.. Jag är ju, som de flesta redan vet, blond igen! Men än har jag inte fått den färg som jag vill ha på håret, utan de är fortfarande ganska gult.. Men idag kom jag en bit närmre målet, får se hut det ser ut efter i morgon då jag ska klippa mej åxå! :D
På väg hem från frisören så gick jag en snabbis på stan, kände att de kanske var lite saker som jag behövde ändå..


Är trött på alla pennor som försvinner i handväskan!

Och som vanligt som kom jag hem med mer än vad jag hade tänkt mej!


Har letat efter lite nya vardagssmycken, speciellt ringar!

Sen så fick jag nyss ännu ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut!


Äntligen så kan jag komma ikapp med pluggandet!

Men idag hinner jag inte läsa så mycket tyvärr. För nu ska jag snart äta lite middag och efter de blir det promenad med några tjejer! Sen ikväll blir det myskväll med några från klassen!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback