Dött var det hääär..


Har varken haft lust eller inspiration till att skriva..
Jag pluggar hela dagarna och de få stunder som jag inte pluggar så är jag för trött för att göra något roligt... så det finns inte de minsta intressant som jag kan skriva här och då väljer jag att inte skriva! och skriver jag inte på ett tag så är de ju svårt att ta sej tid att göra det när det faktiskt händer något..


Mina härliga skolböcker (alla lösa papper och anteckningarna har jag kvar i väskan :s)


Men nu ska jag iaf göra ett försök ;)

I fredags så kom Vickan upp/ner(/från sidan)(?)... Till stan! Och även en av hennes kusiner, så då var det lite kvällsmys hemma hos Sara med muffins och skumpa ;P

Igår var Anna här och hade med sej massa god mat och efterrätt! Tyvärr så åker hon tillbaka till Uppsala snart och vi har långt ifrån hunnit träffas så många sånger som jag trodde vi skulle göra!


Gott var det och efterrätt blev det åxå, men den hann jag inte fota :p

Idag har jag varit ute i Torvalla och blivit bjuden på jätte god lunch och myst lite (på avstånd tack vara min förkylning) :)


Ikväll blir det tv-kväll med några från klassen och de ska bli trevligt, så nu ska jag städa lite och sen fortsätta med pluggandet..

Karm på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback