Helgen


Nu tog jag kanske inte detta i rätt ordning, men jag tror ni överlever :P

Jag hade en väldigt lugn hel och koncentrerade mej på att bli frisk!

På fredagen gick jag en lite sväng med Malin på stan, hittade lite saker men eftersom jag numera är en student på CSN så kunde jag inte köpa allt jag villa ha :S
Men de är något man får lära sig leva med, men missuppfatta mej inte nu, jag har ju inte direkt varit rik innan och bara kunnat köpa allt jag ville! Utan jag menade mer att jag nu inte direkt har råd att shoppa alls :p
Sen åkte jag och Anna på Maxi och handlade in lite godsaker! Det blev tacos till middag och sen godis!
(bild från google.se)
De kanske inte låter så speciellt, men de var det för mej! Jag har nämligen inte ätit godis på en månad.. Å de är väldigt speciellt för att vara jag!

På lördagen så sprang jag ner på stan och handlade lite av de jag egentligen inte hade råd med...



Hahah Jaaa, jag vet.. Men jag kan ju skylla på att jag var lite yr och vimsig i huvudet (var ju inte helt frisk) :p
Efter det så kom Malin och hämtade mej, Malin köpte film(de är tydligen billigare än att hyra :P), köpte snabbmat och åkte hem till henne! Där kollade vi på hela tvåå filmer och ingen av dem var direkt super bra.. Men de var ändå en mysig kväll!

Söndagen spenderade jag till stor del i sängen, vaknade av att klockan ringde vid 8.30 med migrän.. Eftersom jag bara antog att jag som vanligt hade ställt kockan för att inte sova bort hela dagen så stängde jag bara av den och somnade om... När jag den vaknade lite senare (typ kl 12) så hade jag fått två sms på personer i min PM grupp, vi skulle ju träffas kl 10! Så jag var två timmar sen! Men gulliga som de var så skrev de att allt var nästan klart, vi skulle ju bara ändra några små saker och att jag inte behövde komma utan att jag kunde ligga kvar och vila så att jag blev fri huvudvärken!  

Oj, de blev ju ganska långt iaf :p

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback