Idag...


Idag har jag som sagt varit på skolan, ätit lunch och sen har jag inte hunnit göra så mycket mer..

Några tjejer i klassen ska gå på stan senare idag och jag är sugen på att följa med...
De är ju alltid trevligt att få umgås lite, men jag borde inte! Jag har helt enkelt inte råd :p
Jag är ju inte (iaf inte just nu) en av dem som bara kan gå på stan och kolla på saker.. Speciellt inte när det är så mycket som man behöver! (och ännu mer saker man bara vill ha :D)

Just nu behöver jag en ny jacka! Min skinnjacka är snart för kall, den duger kanske för att gå till skolan i (tar typ 5 minuter att gå dit) men så fort vi ska vara ute en lite längre stund så värmer den inte nog mycket..
Men jag är inte helt säker på vilken slags jacka jag vill ha i höst.. Jag är nog sugen på en lite längre jacka tror jag..

Nu tänkte jag lägga in lite bilder på olika jackor, men eftersom alla webbsidor skyddar sina bilder så bra så lyckades jag inte.. Gör kanske ett nytt försök sen...

Men nu fick jag iaf ett sms om att min telefon finns att hämta ut!!
Så nu ska jag åka och hämta den så får vi se om jag fortsätter blogga mer ikväll!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback