Lördag...


Gaaah! De är så mycket som jag vill göra just nu!
Massor! Men jag känner inte att jag har tid!
Varför ska de alltid vara så att när man har mycket som man SKA göra så kommer man på allt annat som men VILL göra! Iof så har jag vel tid att göra allt sen...

Sitter och funderar på att jag saknar jobbet lite.. eller inte jobbet i sej, utan mer att få kliva upp och sen bara syssla med de man kan! Bara känna att man vet vad man gör och inte att man måste lära sej så mycket nytt hela tiden. Sen saknar jag ju även lönen ;p

Men nu har jag inte tid att tänka på det!
För nu är det dags för frukost och sen ska jag plugga.....................


(bild från google.se)


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback