Nehepp..


Blev inte så att jag åkte och handlade idag heller... Så nu finns det inte mycket i mitt kylskåp!
Och jag som är sugen på en macka eller något annat gott till kvällsfika... Men jag har varken bröd eller snör, kex eller kakor och inte heller ingredienser så jag kan baka något heller!

Men så blir det när man prioriterar annat före..

Idag tog jag "ledigt" på förmiddagen och slappade bara framför tv:n! Så skönt!
Men samtidigt så ligger pluggstressen i bakhuvudet och stör! Så efter lunch kände jag mej tvungen att läsa lite, men för ovanlighetens skull så bestämde jag mej för att sitta hemma och inte gå upp på skolan..
Och de gick riktigt bra! Har läst sammanlagt 5 timmar och känner att jag iaf förstår lite mer än jag gjorde innan.. Men långt ifrån allt :p

Nu ska jag försöka lita ut något att äta till kvällsfika...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Ekoo Ekoo ;)

2010-10-27 @ 15:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback